Klantenservice

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn? Voor vragen of opmerkingen kunt u ons contactformulier invullen.

Wanneer is IdeePlus telefonisch bereikbaar?

Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 10.00 en 18.30 uur.

Binnen of buiten kantoor uren kunt u per e-mail een bericht sturen om terug gebeld te worden.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Onze levertijden kunnen per bestelling verschillend zijn.

De levertijd is afhankelijk van een aantal factoren:

  • het aanleveren van een bruikbaar bestand voor het drukken van uw logo.
  • het tijdig goedkeuren van de drukproef;

Wij streven echter naar een snelle levering van 5 werkdagen tot 2 weken.

Voor custom made producten geldt een levering van 3 tot 4 weken (met luchtvracht).

Verzendkosten

Het kan zijn dat er in ons systeem niet de juiste verzendkosten zijn vermeld,

omdat een product tijdelijk niet op voorraad is in Nederland of het door u opgegeven aantal net in meerdere dozen verpakt moet worden.

Het kan ook zijn dat u een spoedorder heeft waar extra verzendkosten voor berekend worden.

Bij de controle van uw bestelling wordt dit nagekeken en in uw bevestiging meegenomen, zodat u een helder beeld heeft van de verzendkosten.

Ontvangst en levertijd

Er dient altijd iemand aanwezig te zijn om de zending in ontvangst te nemen, er moet namelijk getekend worden voor ontvangst. Indien er niemand aanwezig is wordt de zending de volgende dag opnieuw aangeboden. Uw levertijd kan niet worden gegarandeerd als er niemand is om de zending aan te nemen.

Retouren

De producten de specifiek voor u zijn gemaakt of bedrukt zijn, kunnen niet retour genomen worden.

Proefmodellen

Proefmodellen of monsters worden altijd gefactureerd en derhalve niet retour genomen.

Deze worden onbedrukt geleverd tenzij van te voren gecomuniceerd is dat ze bedrukt geleverd worden. Voor het verzenden van proefmodellen wordt € 7,50 transport- en handelingkosten in rekening gebracht tenzij anders overeengekomen. Als u een bestelling plaatst worden deze transportkosten op de factuur in mindering gebracht tenzij anders overeen gekomen.

Gebreken

Wij proberen altijd goede kwaliteit te leveren. Toch kan het zijn dat er een gebrek is.

U dient hier voor uw zending bij ontvangst altijd goed te controleren op drukkwaliteit, aantal en het functioneren van het product. Mochten er gebreken zijn, dan dient u dit binnen 8 dagen schriftelijk te melden. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met u op om uw klacht in behandeling te nemen. Binnen 4 dagen komen wij schriftelijk bij u terug met een passende oplossing.